Доставку, оплата та гарантії


ЗАМОВЛЕННЯ

Зробити покупку на сайті дуже просто! Ви або оформляєте заявку через корзину (попередньо додавши потрібні товари), або ж диктуєте код товару по телефону нашим менеджерам. Якщо Вам простіше це зробити через електронну пошту — пишіть на info@zeus-ceramica.com.ua і в темі листа вкажіть «Замовлення плитки». Користувачі смартфонів можуть зв'язатися за допомогою месенджерів - Viber і Telegram і отримати консультацію, де б не перебували.

Ми робимо повний прорахунок, потім обговорюємо остаточну суму знижки та спосіб доставки.


Важливо! Кращий спосіб вибрати плитку - відвідати шоу-рум в місті Києві за адресою Стратегічне шосе, 11 (район метро Деміївській).



ДОСТАВКА

Наша компанія здійснює доставку по всій території України. Не залежно від місця розташування клієнта, замовлений товар буде доставлений в найкоротші терміни.

В залежності від обсягу замовлення наші менеджери прорахують найбільш вигідний та оптимальний спосіб доставки Вашого замовлення:

Якщо Ви попередньо виберете найближче відділення одного з перевізників, з якими ми співпрацюємо, менеджер порахує вартість доставки з урахуванням знижки.

З переліком відділень можна ознайомитись за посиланням - «Нова пошта», «Делівері», «SAT».


Важливо! Доставка по Україні здійснюється тільки після оплати замовлення. Послуги доставки оплачується при отриманні товару компанії-перевізнику. При отриманні товару покупець зобов'язаний перевірити цілісність товару. При виявленні дефекту, необхідно діяти відповідно до внутрішніх правил перевізника: скласти офіційний акт про виявлення дефекту або пошкоджень і повернення грошових коштів.



ОПЛАТА

Кожен клієнт індивідуальний і, в залежності від розміру замовлення, адреси доставки або ж просто настрою, обере свій спосіб оплати:

Як сплатити юридичній особі?

Оплату приймаємо на наведені нижче розрахункові рахунки

ТОВ "Компанія Омікс"
Розрахунковий рахунок: 26000521546600 ПАТ "Укрсиббанк"
МФО: 351005
ЄДРПОУ: 39313819

ТОВ "Компанія Омікс"
Розрахунковий рахунок: 2600452602800 ПАТ "Приватбанк"
МФО: 30074
ЄДРПОУ: 39313819


Важливо! Сплачуйте товар тільки після узгодження замовлення з менеджером. Це ще одна можливість отримати додаткову знижку.



УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ

Клієнти часто замовляють плитку "із запасом". Це правильне рішення, щоб уникнути мук з пошуком додаткових декількох плиток. Тим більше, що у нас існує можливість повернути залишки (тільки кратно упаковці товару). Повернення відбувається дуже просто: плитка відправляється на склад в Києві, а гроші повертаються таким же способом, яким і відбувалась оплата.

Якщо Ви хочете повернути весь замовлення повністю - це можливо зробити згідно із законом «Про захист прав споживачів» No 1023-XII від 12.05.1991 р. Процедура повернення банально стандартна: просто зателефонуйте нашим менеджерам і домовтеся про всі нюанси. Вам потрібно мати при собі паспорт і власне те, що хочете повернути. Зазвичай це не займає багато часу.


Важливо! Повернення товару можливе протягом 14 днів після його отримання тільки кратно упаковці. Продукція, вироблена під замовлення клієнта поверненню не підлягає.


Плитка, яку клієнти повернули у нерозкритих упаковках, потрапляють в категорію магазину плитки Zeus Ceramica — Розпродаж.

Меню
Наші клієнти
Потрібна консультація по плитці?
0800 212 712
Чекаємо Вашого дзвінка з понеділка по суботу з 9.00 до 19.00
Рус / Укр
Весь ассортимент
← Вгору
З 14 по 17 жовтня - вихідні дні в шоу-румі, інтернет-магазин працює в режимі онлайн-каталогу. Всі замовлення будуть опрацьовані в понеділок, 18 жовтня.