Доставку, оплата та гарантії

ЗАМОВЛЕННЯ

Зробити покупку на сайті дуже просто! Ви або оформляєте заявку через корзину (попередньо додавши потрібні товари), або ж диктуєте код товару по телефону нашим менеджерам. Якщо Вам простіше це зробити через електронну пошту — пишіть на info@zeus-ceramica.com.ua і в темі листа вкажіть «Замовлення плитки». Користувачі смартфонів можуть зв'язатися за допомогою месенджерів - Viber і Telegram і отримати консультацію, де б не перебували.

Ми робимо повний прорахунок, потім обговорюємо остаточну суму знижки та спосіб доставки.


Важливо! Кращий спосіб вибрати плитку - відвідати шоу-рум в місті Києві за адресою Стратегічне шосе, 11 (район метро Деміївській).


ДОСТАВКА

Наша компанія здійснює доставку по всій території України. Не залежно від місця розташування клієнта, замовлений товар буде доставлений в найкоротші терміни.

В залежності від обсягу замовлення наші менеджери прорахують найбільш вигідний та оптимальний спосіб доставки Вашого замовлення:

Якщо Ви попередньо виберете найближче відділення одного з перевізників, з якими ми співпрацюємо, менеджер порахує вартість доставки з урахуванням знижки.

З переліком відділень можна ознайомитись за посиланням - «Нова пошта», «Делівері», «Ін Тайм».


Важливо! Доставка по Україні здійснюється тільки після оплати замовлення. Послуги доставки оплачується при отриманні товару компанії-перевізнику.


ОПЛАТА

Кожен клієнт індивідуальний і, в залежності від розміру замовлення, адреси доставки або ж просто настрою, обере свій спосіб оплати:

Як сплатити юридичній особі?

Оплату приймаємо на наведені нижче розрахункові рахунки

ТОВ "Компанія Омікс"
Розрахунковий рахунок: 26000521546600 ПАТ "Укрсиббанк"
МФО: 351005
ЄДРПОУ: 39313819

ТОВ "Компанія Омікс"
Розрахунковий рахунок: 2600452602800 ПАТ "Приватбанк"
МФО: 30074
ЄДРПОУ: 39313819


Важливо! Сплачуйте товар тільки після узгодження замовлення з менеджером. Це ще одна можливість отримати додаткову знижку.


УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ

Клієнти часто замовляють плитку "із запасом". Це правильне рішення, щоб уникнути мук з пошуком додаткових декількох плиток. Тим більше, що у нас існує можливість повернути залишки (тільки кратно упаковці товару). Повернення відбувається дуже просто: плитка відправляється на склад в Києві, а гроші повертаються таким же способом, яким і відбувалась оплата.

Якщо Ви хочете повернути весь замовлення повністю - це можливо зробити згідно із законом «Про захист прав споживачів» No 1023-XII від 12.05.1991 р. Процедура повернення банально стандартна: просто зателефонуйте нашим менеджерам і домовтеся про всі нюанси. Вам потрібно мати при собі паспорт і власне те, що хочете повернути. Зазвичай це не займає багато часу.


Важливо! Якщо буде виявлено будь-який дефект при отриманні товару у перевізника, потрібно повідомити подробиці менеджеру і скинути фото в Viber, Telegram або ж на e-mail. Після чого ми зробимо заміну за свій рахунок.


Плитка, яку клієнти повернули у нерозкритих упаковках, потрапляють в категорію магазину плитки Zeus Ceramica — Розпродаж.

Меню
Наші клієнти
Потрібна консультація по плитці?
0800 212 712
Чекаємо Вашого дзвінка з понеділка по суботу з 9.00 до 19.00
Рус / Укр
Весь ассортимент
← Вгору